~~~Hey You..Yes U!!~~~

HeY..ThaNx For ViSiTIng My BloG
It'S noThiNg acTuaLLy
I jUsT need to WriTe tO FeeL beTter
WheN loT haS GoIng On iN LifE, I neEd a Place whEre I can Rest and StaY GroundEd

LoVe Ya..
amalina

Friday, January 8, 2010

Truly Saviour

Ya Allah..terima kasih kerana setiap apa yang aku risaukan telah Engkau hulurkan bantuanMu.
Setiap kali Allah mendengar doaku..setiap kali itu juga aku rasa AMAT disayangi..

Hari ini bermula dengan agak serabut..hati,jiwa,fikiran turut sama menangis..tapi aku percaya padaNya. Aku tidak suka menjadi lemah..hati aku tidak membenarkan airmataku mengalir.Permulaan yang pahit diakhiri dengan kesenangan..wpun masih belum berakhir namun fasa kesulitan itu telah pun dipermudahkan.Ya Allah..pertolonganMu amat kurasai..Namun apabila menilai imanku..aku jadi malu..aku mengakui aku cepat lalai..namun aku akan cuba untuk menjadi hambaMu yang terbaik..Bimbinglah aku dan kurniakanlah seseorang dr hamba yang Engkau sayangi untuk turut membimbing dan mengajarku. Aminn..

No comments:

I'M in The MooD of This