~~~Hey You..Yes U!!~~~

HeY..ThaNx For ViSiTIng My BloG
It'S noThiNg acTuaLLy
I jUsT need to WriTe tO FeeL beTter
WheN loT haS GoIng On iN LifE, I neEd a Place whEre I can Rest and StaY GroundEd

LoVe Ya..
amalina

Thursday, February 19, 2009

cetusan rasa

hari ni xde mud sgtla..
kenapa ek..
hmm..ntahla..
tiba2 terpk psl kwn..aku trs rs bad mud
sshny nk cr org yg memahami aku ni
ke aku ni ssh sgt nk difahami..
ntahla..
sbnrnya..aku pntla nk jd pendengar je..
aku pn ad somting yg nk d luahkan..
tp kenapa ap yg aku nk ckp xde sape yg nk denga..
hmm..maybe diorg denga tp xcukup bg aku kot
mungkinla..
i expect too much from my fren kt
aku terasa la ni..
kenapa ye..
sbb time die..dari A smpi Z aku denga..
tp time aku ni..byk plak alasan die..
alasan ap?
mcm2 la..
mebi alasan yg lojik
mungkin jg..tp bkn tu yg aku nk denga
kan teman tu utk berkongsi segala kisah n cerita
tunjukla sikit rs berminat dgn ap yg aku nk cte ne..
btul2 kecik ati ni
yela..sape tak..
time die..aku sggp korbankan ms tdo aku..dga mslh
tp time aku dlm dilema ni..
bkn kate nk kol..tny pn mls..
kwn ke..
terasa beb..
mebi la die ad mslh sndr..tp..
biala..aku da mls nk tny kaba die
ko kan bz ngn hidup ko..lantak ko la..
ko xperlukan cerita aku
dan aku dah xperlukan ko lagi
...................................................
ad lg sorg makhluk Allah ni..
ingatkan die kwn aku
tp bila aku mtk tolong wat keje yg ble thn pnatla
terus tolak
kalo xnk tlg pn at least bgla alasan yg menyedapkan ati
alasan dia : malas
hey..nsb baikla aku ni xsuka marah lama2
tp agk tersentak jgkla
dahla xtny pn kene tlg wape
aku tny main2 je pon
aku nk tgk die org yg mcm mn
tapi die terus jwb xnk
yg aku terasa sbb aku knl die lm jgkla
ble thn baik jgk
aku xsangka die org yg mcm tu
terus..aku da rs xrugi pape xkwn dgn org cm2
mmgla bgs ko jujur..ko ckp ko xnk wat...
tp jaga la hati kwn ko ne..seriously..aku da xde nafsu nk kwn ngan ko
setakat ni jela persahabatan kite
aku xperlukan kwn yg hidup utk diri sendiri mcm ko
........................................................................................................
aku sgt mementingkan persahabatan
aku akan ingat kwn2 aku
even aku xkontek..
tp once diorg kontek aku..
aku akan layan diorg sehabis yg baik
tp aku sedihla bila diorg xmenghargai ap yg da aku wat
ssh sgt ke...

kepada kwn2 aku yg rasa aku ad mengabaikan korg..soryla yek..aku kdg2 xsdar salah sendiri
tp kalo korg nk aku denga mslh korg mmg akula org yg terbaik
sbb aku syg korg
tp aku xtaula dm hati korg aku ni siapa
mungkin hanya tempat utk meluahkan kesedihan atau masalah
once krg da rasa ok..korg da xnk denga cerita aku
ntahla..
nilaila diri korg sendiri...



There was an error in this gadget

I'M in The MooD of This