~~~Hey You..Yes U!!~~~

HeY..ThaNx For ViSiTIng My BloG
It'S noThiNg acTuaLLy
I jUsT need to WriTe tO FeeL beTter
WheN loT haS GoIng On iN LifE, I neEd a Place whEre I can Rest and StaY GroundEd

LoVe Ya..
amalina

Tuesday, January 25, 2011

Perempuan dan Cantik

Actually aku baru lepas tengok gamba seorang ppuan yg sangat cantik kt fb tadi
dan tiba2 rasa jeles..
haha..
so apa yang aku buat kalo aku jeles?
hmm(bukan makan ok..ish3..)
aku akan fikir yg sebenarnya hidup dia tak best pon
well..it works jugakla..
kurangla sikit rs iri hati itu..
kui2..
jeles sebab ape :

1) ofkos sebab die kurus / slim melim
2) sebab die cantik (aku susah nk puji orang..so if puji tu mmg cantikla orang 2)
3) sebab die cam popular


cam budak2 tak aku?so high school kan?

haha..

nonsense je

tapi..i dont hate myself

iri hati itu normal

in fact bagus la utk some situation

sebab..dari iri hati..kita akan push diri sendiri untuk jd mcm orang tu

mengagumi makhluk tuhan tu kan bagus..=)

No comments:

I'M in The MooD of This