~~~Hey You..Yes U!!~~~

HeY..ThaNx For ViSiTIng My BloG
It'S noThiNg acTuaLLy
I jUsT need to WriTe tO FeeL beTter
WheN loT haS GoIng On iN LifE, I neEd a Place whEre I can Rest and StaY GroundEd

LoVe Ya..
amalina

Wednesday, August 4, 2010

money matters

duit..duit..duit..
antara bende yg bleh wat aku upset serta merta bila ingt pasal duit
sbb rs mcm byk plak hutang piutang yang menjengah
x masuk lagi bab si merah kesayangan
belanja minyak, servis, ni tayar plak wat hal..kene tukar lagi, timing belt lagi
boleh x nk idup xnk pk pasal duit..
bleh je kalo aku xnk pk actually..just spend tp xde savingla..tapi camane nk kawen?urghh..
aku bukan anak dato' or tan sri yng bleh mintak parent sponsor riban2 kan
kene usaha sendiri..kumpul duit sendri..tp manala tahu bila cukup kan
umo 30 mebi? >_<
tapi takpe..
seme perkara mesti ada jalan keluar
aku percaya pada rezeki Allah
alhamdulillah, smpi skarang still ada jalan keluar
perlu banyak berdoa n beringat
insyaAllah, aku akan cube track duit dengan bijak..huhu

4 comments:

mib said...

assalamaualaikum...
bila ckp pasal duit.. bapak aku ade statement dia sendiri...
"duit x dapat membeli segalanya.. tp segala-galanya perlukan duit" so thumb up for ur eccord...ops salah effort..

SNAK said...

ya..bapak ko sgt betul.semua duit skarang..orang pn bleh bli ngn duit skang..haha..money is scary...hidup bleh jd buntu just sebab xde duit..huhu..teruknya dunia skang..

fArA jeFF said...

aihhh..nape entri duet..

tak suke..sgt3!!!
kte ade pakej tettttt...!!!

SNAK said...

haha..eyh..duit isu semasa aku nw..
pakej ape?

I'M in The MooD of This