~~~Hey You..Yes U!!~~~

HeY..ThaNx For ViSiTIng My BloG
It'S noThiNg acTuaLLy
I jUsT need to WriTe tO FeeL beTter
WheN loT haS GoIng On iN LifE, I neEd a Place whEre I can Rest and StaY GroundEd

LoVe Ya..
amalina

Monday, February 15, 2010

Yakinlah aku menjemputmu

My besfren, fana, introduce me to this song
at first aku cm x denga n hayati sgt lirik ni..
and then balik umah aku denga lagi skali..
hmm..lagu ni memang somthingla..
for me la..
it gives some soothing effect..haha..
jom denga..~



tenang sayang..ku sambut engkau datang
ku yakin engkau menjemputku~

4 comments:

mib said...

i herd this song during my final year and was introduce by my best friend named khalid..

chord:
yakinlah aku menjemputmu by kangen band...

Intro : Am Em F C Dm E Dm E F G C Bm7 E

Am Em F C
Teringat selalu wajah kekasihku
Dm E F G C
Saatku menuai lagu coba engkau dengarkan
Dm E Am
Ku tuaikan nada lirik lagu sederhana
F E
ku ceritakan kisah tentang kita

Am Em F C
Peluklah tubuhku bila engkau rapuh
Dm E F G C
saat kau mulai terjatuh aku datang menyelamatkan mu
Dm E Am
ini surga kita tiada yang menguasainya
F E
tempat kita bersandar dan bertahta

(Reff)
Am Em F C
Tenang sayang ku pasti akan datang
Dm G C
yakin lah aku menjemputmu
Dm E Am
jangan menangis hapus air matamu
F E
yakinlah ku tetap milikmu
Am Em F C
Tenang sayang ku tepati janjiku
Dm G C
karna kau wanita terhebat
Dm E Am
peluk tubuhku matilah di pelukan ku
F E
biar sluruh jagat raya tau


Intro : Am C G E (2x)
Am Em F C
Tenang sayang ku sambut engkau datang
Dm G C
kuyakin engkau menjemputku
Dm E Am
jangan menangis hapus air matamu
F E
Yakin lah ku tetap milikmu

BTR

Am
Kau milikku

fArA jeFF said...

sayer tak pahaaaaammmmm kes org merindu niiiiii.. =p

SNAK said...
This comment has been removed by the author.
SNAK said...

farah : haha.nnt i story kt u..

bal : peh..mst ko main gitar lagu ni time jiwang2..haha..nway lagu ni mmg sgtla sweet

I'M in The MooD of This