~~~Hey You..Yes U!!~~~

HeY..ThaNx For ViSiTIng My BloG
It'S noThiNg acTuaLLy
I jUsT need to WriTe tO FeeL beTter
WheN loT haS GoIng On iN LifE, I neEd a Place whEre I can Rest and StaY GroundEd

LoVe Ya..
amalina

Thursday, September 17, 2009

acare mngabeskan duit sendiri

ok..2 days before hari raya..
and aku yg kononnye xde mud beraye ni agak bershopim sakan la..
ok smalam da wat operasi menggeledah baju kt plaza kota tinggi..
agak murahla compared to klate (can u believe that?)
and yg stail siti yg kembang2 time tangan tu mmg blambakla..
an aku just memandang sepi je baju2 cm2 sbb i xsuke baju2 common ni..<--blagak gile..huu..
first agak kecewa sbb xle draw duit..so..dengan perasaan hampa aku naik gakla ke kedai2 tu..
nasib bekla ad org nk tlg byrkan duit..tq mai!
so aku dgn pantasnye ap lg..watla operasi tu..hehe
tp duit da kt tgn pn stil xtau nk plh lg..yg aku suke..mahel la plak..
las2 aku pon dipengaruhi sorg akak promoter yg memang 'baik punyee' la..
ayat die same je.."bli la kak..baju cam butik ni..ni je las tinggal..da xde dah"
huhu..for every helai yg aku belek i guess
nk je aku ckp..'aku xkshla da nk las ke x..asl murah je aku angkutla..'
huhu..tp aku berjaya gakla dipengaruhi..n belila satu baju..santek2..hee

ok acara selepas ofis ialah bli barang for kwn aku yg akan ke UK lpas ry nih..hehe
tp byk la plak masalah sblm smpi ke jj tebrau tu
1) sesat nk amik nana
2) bampe kete aku yg lowered tu terkopak sbb msk salah jalan ms nk g umah leha
3) bampe yg terkopak tu terseret lak time tgh2 aku drive tu..uhuhu..
haish..sedih btul melihat kecedraan kete sendr
tp nsb bek benti kt kedai kete..actly kedai tayar..huhu..tp nsb bek ad cine tu dgn baiknyee tolong ikat bampe aku tu..huhu..pekerja mlayu kt c2 hny memberi pandangan sinis je kt aku..mmg hampehla diorg neh..huh!

ok2 lepas tu acare pn bermula..aku da malas nk taip nih..just nk share yg aku mmg shopim sakan kt jj!
bli wedges yg memang cute@comel@kawaiiii gile..n jam yg mmg cool giler..
wpun duit ku habis..namun aku gembire..:D

so abisla episod smlm..arini akak kt tmpt keje aku ni ajakla plak g pasar pagi kt Tai Hong..adeh..jem gile nk masuk..huhu..da la rmi gile org..sbb nye kt c2 mmg jual bj kurung borong.3 psg for RM100..sape nk bagi kan..huhu..yg aku xske sbb org2 kt c2 cm bpeluh2..pastu jalan sbelah aku mmg x bau la kan..huh..br aku sedar yg aku xske berada di tempat yg amat crowded..tp lam xsuke tu abis gak duit aku bli tudung2 indon tu..huu..lawala plak even tudung tu amat membulatkan mukeku..

okla da malas..stop here..

update lenkali..
slamat hari beraye..mohon maaf..

No comments:

I'M in The MooD of This