~~~Hey You..Yes U!!~~~

HeY..ThaNx For ViSiTIng My BloG
It'S noThiNg acTuaLLy
I jUsT need to WriTe tO FeeL beTter
WheN loT haS GoIng On iN LifE, I neEd a Place whEre I can Rest and StaY GroundEd

LoVe Ya..
amalina

Saturday, September 5, 2009

Bila ingin memiliki..

aku dah semakin takut untuk menginginkan sesuatu..
kerana jika aku menginginkan sesuatu dengan dalamnya..
i will not get it...in fact what i get is hurt
mungkin hal itu bukan yang terbaik..itu yang cuba aku fikirkan..
sebenarnya segala doa aku telah dijawab oleh Allah.
aku amat2 bersyukur kerana petunjuk telah diberi..
namun..di sebalik petunjuk itu ada satu kesakitan yang membuat aku menjadi kaku
kaku dan terkejut..
i'm in shocked until i can't felt a thing
seriously..
i see it coming..but i never thought it will be a reality
when it really became a reality..
it's like i've been slapped on the face..
it's like a wake up call..
and i..no longer can dream about it..
it's like i lost without even trying

No comments:

I'M in The MooD of This