~~~Hey You..Yes U!!~~~

HeY..ThaNx For ViSiTIng My BloG
It'S noThiNg acTuaLLy
I jUsT need to WriTe tO FeeL beTter
WheN loT haS GoIng On iN LifE, I neEd a Place whEre I can Rest and StaY GroundEd

LoVe Ya..
amalina

Sunday, September 21, 2008

Bercerita ttg teman..

Kawan,rakan,teman,sahabat..mungkin setiap satu mempunyai maksud yg tersendiri namun bagi aku semuanya memberi rasa perasaan yg sama padaku..KEBAHAGIAAN.I've been blessed with friends. Sekarang aku lebih menghargai mereka. Mungkin tak banyak yg mereka lakukan padaku.But every companionship that they gave me makes me realize that i am somebody. I love this kind of feeling. Aku bahagia jika ada teman yang menantiku, mengharapkanku, bercerita padaku, meminta pandanganku, sentiasa meletakkan kepentinganku pd setiap perbuatannya. aku akan menghargai mereka yang menghargaiku. Pasti, aku akan merindui kamu jika aku tidak bersama kamu. Pasti. Kerana sekarang aku sudah merinduimu. Sgt merindui kamu semua..teman-teman yg kini berada di sampingku atau sudah jauh. Aku tahu. setiap kesakitan ku pasti akan kamu rasai. setiap kegusaranku akan kamu tenangkan. setiap kata-katamu bermakna. setiap perbuatanmu bermakna. Coz i am that person. I am a person who always be by your side. Aku takkan meninggalkan kamu. Kerana aku sgt menyayangi kamu..temanku..

khas utk teman2 ku di : SKDB,SMIP,KOPU,KMJ dan UTM

No comments:

I'M in The MooD of This