~~~Hey You..Yes U!!~~~

HeY..ThaNx For ViSiTIng My BloG
It'S noThiNg acTuaLLy
I jUsT need to WriTe tO FeeL beTter
WheN loT haS GoIng On iN LifE, I neEd a Place whEre I can Rest and StaY GroundEd

LoVe Ya..
amalina

Sunday, March 15, 2009

serba x kena


Rase serba xkena la
xtaula kenapa
tapi asyik lupa je skg ni
pastu planning asyik out je
lain yg aku nk wat
lain yg jadi
memang dugaan betul la
memang sgt terasa dugaan nya
and then
kepekaan aku skg sgtla lemah
asyik terlepas pandang je
tp
alhamdulillah
aku sabar lg
mungkin ada hikmah di sebalik yg terjadi
now
asyik ulang alik p.gdg je
yela byk plk benda yg ttgl
lps satu,satu
aku pn xtaula ap masalah aku ni
skg aku xle fokus sgtla
why ek
banyak sgtla nk pk
rase byk plk keje nk kn setel
psm
pap
rc
IS
Coastal
and by d end of this month i must at least completed 3 of it
Ya Allah..
Dugaan Dugaan
masalahnya berpunca dr aku jgk
aku akui la
poor time management
tp xde masela nk menyesal skg
kena siapkan jugak
and now aku dah x risau
aku da melepasi tahap risau
now aku dalam tahap ENTAHLAH
aku da xde jawapan utk ap2 soalan dlm otak aku ni
seriously
aku da malas nk pk
xguna gk risau
bkn siap pon keje aku
so..
malas nk pk
aku jus nk berusaha
sedaya upaya
n insyaAllah
Allah xkn abaikan aku
Dia tahu apa yg terbaik utk aku
and i will wait for that moment to come
till then
i'll fight tooth n nail for everything that botherd me

No comments:

I'M in The MooD of This