~~~Hey You..Yes U!!~~~

HeY..ThaNx For ViSiTIng My BloG
It'S noThiNg acTuaLLy
I jUsT need to WriTe tO FeeL beTter
WheN loT haS GoIng On iN LifE, I neEd a Place whEre I can Rest and StaY GroundEd

LoVe Ya..
amalina

Monday, June 22, 2009

FEverIsh

dem..i'm not feeling well this couple of days..nape yek..tibe2 je aku risau kot2 aku kene h1n1..tp it comes with flu rite...alhamdulillah..huhu...tiap2 pagi tekak aku akan rase loya n aku akan muntah2..doktor ckp sbb angin kot..nsb bekk..jgn ckp ade baby sdhla..huu..pastu kalo lame2 lam tempat aircond kepala aku akn rase sakit pastu mate aku pon cam berpinar2..badan plak asik panas pas sejuk je spanjang ari..and yg aku xske sbb aku akn rase lemah selemah2 nye lam satu hari tu..nk mkn pon xlalu..tp xkurus2 pon..hmm..kene g cek gak nih..da lame gak simptom ni..

No comments:

I'M in The MooD of This