~~~Hey You..Yes U!!~~~

HeY..ThaNx For ViSiTIng My BloG
It'S noThiNg acTuaLLy
I jUsT need to WriTe tO FeeL beTter
WheN loT haS GoIng On iN LifE, I neEd a Place whEre I can Rest and StaY GroundEd

LoVe Ya..
amalina

Monday, December 22, 2008

*BeSTiEs*

huu..i'm back for new sem..malas betol la nk stat balik seme2 bende yg aku da tgl..PSM laaaa!!adoi..malehnye...kalo bole aku jus nk ddk lam bilik, men gem, tgk muvi, denga lagu..pastu tdo..seronotnye..tp malangnya life won't work that way..huu..now i must think bout my new resolution for new yer n new sem.urghh..Ya Allah berilah aku kerajinan..huhu..well aritu aku balik klate for sem break..aku sempatla jumpa my frens..my bes buds..aku ade 5 org bes buddies a.k.a besties..yg btl2 aku share wutave happen to me la..tp seme nye stay jauh..adoila..time cuti jela sempat borak2 n diorg..2 my b.b dr skolah SMIP dulu..dayah n farah..n the rest dr kopu..fana,mazni,cla..tp xsempat jmpa ngn cla.haven't heard from her quite a long time.hope she's fine.i really love my life when i'm with them..rase ade somebdy yg will always with me..bwh ne gmba2 diorg..hee


Ni aku ngn mazni n fana..ms ne lam fitting room..haha..aku try bj kotak2 ne..diorang kate xlawa plak..smart ape..so xjd bli..bgs gak.jimat duit i..hehe



Ni plak aku ngan farah




This is me wit dayah..

No comments:

I'M in The MooD of This